ריקוד פרסי – בוסתן הורדים

ריקוד פרסי - מרים פרץבוסתן הורדים של מרים פרץ פורח ומלבלב. פרויקט המחול הפרסי בישראל עורר התלהבות ואנרגיות נהדרות ברחבי הארץ בחודשים האחרונים. נכון להיום הפרויקט מציע שיעורי ריקוד קבועים פעמים בשבוע בתל-אביב ונמצא בשלבי גיוס סופיים של רקדני מחול מזרחי מוכשרים ללהקה. בנוסף מריים מעבירה סדנאות הריקוד הפרסי במקומות שונים בארץ ובחו"ל.

פרויקט בוסטן הורדים המנוהל על ידי מרים פרץ ואיריס דלשד חושף את סודות הריקוד הפרסי באמצעות האמנות המסורתית והעכשיות וחולק חזון בעל משמעות עמוקה במיוחד בימינו שמעשירה את המחול הישראלי בעולם שלם של יופי וקסם של התרבות האיראנית.

שיעורי ריקוד

הפרויקט מציע שיעורים פתוחים לקהל הרחב וגם קבוצות סגורות של רקדנים מתקדמים, שישתתפו במופע מחול באורך מלא בתחילת הקיץ של 2014.

טכניקה וכוראוגרפית הריקוד הפרסי

שיעורים המתמקדים בסגנונות קלאסיים, פולקלור, והסגנון העכשווי של המחול הפרסי. רמת מתחילות +. השיעורים מתקיימים בימי שני 18:00-20:00 בסטודיו נעים בתל-אביב.

הריקוד הקדוש של דרך המשי – טכניקות, כוראוגרפיה ו אימפרוביזציה

שיעורים אלה כוללים את טכניקות הריקוד הייחודיות של מרים פרץ מהפורמט של "דרך המשי", עם חימום אינטנסיבי קסום. רמת מתקדמות. השיעורים מתקיימים בימי רביעי 10:30-14:00 בסטודיו בית דני בתל-אביב.

סדנאות קרובות

להסתובב אל הלב

סדנה זו היא מסע אל העולם הריקוד הדתי באמצעות סיבובים, שירה ולב שבוחנת דרכים שונות של תנועה מעגלית וספירלית בחלל. הריקוד משלב אלמנטים של עבודת נשימה ממוקדת, שיטות סיבוב שונות, תנועה טקסית, יצירת ריקודים בעל משמעות ופרשנות אישית. סדנה לכל הרמות תתקיים ביום שבת, 28 בדצמבר בפגודה, קיסריה, בין השעות 15:00-18:00.

 שיעורי הריקוד הקדוש של דרך המשי עם מרים פרץ

.ריקוד טג'יקי בסגנון קולובי. פסטיבל של דרך המשי, 2011. כוריאוגרפית ורקדנית ראשית – מרים פרץ. מוסיקה Shabnami Sourayo

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *