רקדנית בטן

איך בוחרים רקדנית בטן לאירוע?

נכון שרבים מכם יגידו עכשיו: "מתקשרים לשתיים-שלוש רקדניות, לוקחים הצעות מחיר ומי שתהיה זולה יותר, אותה נזמין. מה כבר יכול להיות? בסך הכל רקדנית בטן שתבוא לעשות שמח! אז כמובן זאת גם שיטה, אבל עלי להזהיר אתכם מנפילות, אי הבנות ואכזבות.

להזמין רקדנית בטן
להזמנות ובירורים

המבחר העצום של רקדניות בטן שלכאורה עומד לרשותכם יצטמצם מאוד אם תתחילו לשים לב לפרטים שאולי לא חשבתם עליהם קודם.

ריקודי בטן בלאדירקדנית בטן בחיפהרקדנית בטן לאירועים

ניסיון – רקדנית בטן מנוסה היא כמעט תמיד המפתח להצלחת האירוע. הניסיון מתבטא לא רק ביכולות הריקוד שלה שהולכות ומשתבחות עם השנים (בינינו, יש גם רקדניות בטן שלא ממש יודעות לרקוד ריקודי בטן). רקדנית בטן מנוסה יודעת להפעיל את הקהל, מפגינה בטחון עצמי, שולטת היטב במה שקורה באירוע ויודעת להסתדר גם עם מצבים לא צפויים שעלולים לקלקל את הכל.

סגנון – אולי לא חשבתם על זה, אבל יש סגנונות ריקוד שונים במחול המזרחי החל מהבאלדי המסורתי ועד סגנונות פיוז'ן השונים שמשלבים תרבויות וזמנים שונים. צריכה להיות התאמה של סגנון הריקוד לסוג האירוע וסוג האנשים שחוגגים.

טוב טעם – נכון שלרוב חושבים על ריקודי בטן כעל ריקוד חושני ומפתה, אולם שימו לב להבדל בין חושניות לבין וולגריות. תכבדו את האורחים שלכם.

תלבושות – הליבוש הוא חלק בלתי נפרד מהרושם הכללי מההופעה. רקדנית בטן מקצועית בוחרת בקפידה את חליפות הריקוד שלה ומשקיע בזה מחשבה וכסף רב.

מוזיקה – לרוב הרקדנית היא גם ה-DJ לחלק הזה של האירוע. היא בוחרת את השירים לריקודים שלה וגם להפעלה של הקהל או אולי החפלה שאחריה.

מחיר – תגידו שזאת שאלת השאלות? אני לא מסכימה קיים טווח מחירים מקובל בתחום וההפרש לא גדול במיוחד. זול מאוד – פירושו לא מקצועי. האם תסכנו את האירוע כדי לחסוך 200 ש"ח?

טיפים לבחירת רקדנית בטן

  • צפו בתמונות וקטעי וידאו עם הופעות של הרקדנית באירועים אחרים
  • וודאו שהליבוש וסגנון הריקוד של הרקדנית מתאימים לאופי האירוע וקהל המוזמנים
  • תעיינו בהמלצות על רקדנית הבטן שאותה אתם מעוניינים להזמין, או שוחחו עם לקוחותיה
  • תדברו עם הרקדנית על דברים קונקרטיים ותתאמו ציפיות: מה משך ההופעה, מתי בדיוק היא מתחילה, האם יש הפסקות, כמה מקום צריכה הרקדנית ואיפה כדאי למקם את ההופעה, האם תרצו לשתף את המוזמנים בריקוד וכו'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *