רקדני בטן לחתונה

אחת הדרכים הבטוחות לעשות שמח ו"להעיר" את הקהל בחתונה, זה להזמין לחתונה רקדנית בטן מקצועית או כמה רקדניות, שמדליקות את האווירה, גורמות האורחים לענטז, לרקוד ולצאת מחיוכים בסוף האירוע.

להזמין רקדנית בטן

כשחושבים על חתונה, האסוציאציות הראשונות שעולות הן כמות ורמת האוכל, כיצד אולם האירועים עוצב, איזה שמלת כלה תלבש הכלה, איך החתן יראה והאם יהיה שמח.

בעניין ה"שמח" יש מגוון הצעות הכוללות זמרים והרכבים מוסיקליים לאירוע, הופעות מסוגים שונים, הפעלות של הקהל, ריקוד פלש מוב, זיקוקים והפתעות. רעיונות יצירתיים וטרנדים חדשים צצים בכל שנה אבל יש דבר אחד שעושים בחתונות כבר מאות שנים וזה תמיד עובד – ריקודי בטן.

ריקודי בטן לאירוע – טרנד שלא חולף

למרות ההיסטוריה העתיקה הביקוש לרקדניות בטן לאירועים אינו פוחת. האפקט פועל כמו קסם מהצלילים הראשונים של השיר וצעדי הריקוד ההתחלתיים.

כל הסגנונות של המחול המזרחי תופסים – ריקוד באלדי אסלי קופצני ומפלרטט, ריקוד מודרני עם צעיף או כנפי איזיס המשרה אווירה רומנטית וקסומה, ריקוד סעידי מדליק עם מקל, חליג'י עם הנפת שער באוויר, או ריקוד טרייבל פיוז'ן שמערבב את הכל ביחד עם מקצבים עכשוויים ומצליח להפתיע כל פעם מחדש.

מעניין גם לראות שאם פעם רקדנית בטן הייתה מקימה בעיקר אורחים יוצאי עדות המזרח, היום בכל חתונה תמצאו מספר לא מבוטל של חברה צעירים אשכנזים המענטזים לצד הסבתות ממרוקו.

רקדנית בטן עם תוספות

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Slide 6

חשבתם שרקדנית בטן זה תסריט מוכר וידוע מראש? יש לכם טעות. אפשר להזמין רקדנית בטן קלאסית שתרקוד 2-3 ריקודים – בלאדי, סולו טופים לצלילי השיר "חביב יא עיני" הנצחי. אבל מה עוד אפשר?

  • לעשות סדנה קצרה של ריקודי בטן בהשתתפות הקהל ש"תפשיר את הקרח". אחרי הסדנה רחבת הריקודים תבער.
  • הכלה יכולה לקחת מספר שיעורים מרקדנית הבטן לפני החתונה ולהכין ריקוד הפתעה לחתן.
  • אפשר להזמין רקדני בטן שרוקדים סגנונות שונים של ריקודי בטן – טרייבל פיוזן, ליטיני, יווני, מרוקאי, חליגי, סעידי ועוד.
  • במקום רקדנית בטן אפשר להזמין רקדן בטן או הרכב של רקדנים.

להזמנת רקדני בטן לחתונה צרו קשר >>

קטעי וידאו של רקדני בטן לחתונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *