רקדנית בטן בחיפה

עדי – רקדנית בטן באיזור חיפה והקריות.

מעוניינים לארגן סדנה או הופעה מיוחדת? רוצים להוסיף טאצ' לאירוע שלכם? מתגעגעים לסרט ערבי ביום שישי? אז יאללה מוזיקה!

שמי עדי בן שושן ואני רקדנית בטן אותנטית אשר רוקדת למעלה מ-10 שנים במגוון רחב של אירועים פרטיים ומופעי במה בארץ ובחו"ל. אני בוגרת תואר ראשון בתאטרון-מחול, מעבירה סדנאות ריקוד ושיעורים פרטיים ובקבוצות, ברזומה שלי גם הופעות והדרכות ריקוד בניו יורק.


להזמנות ובירורים
להזמין רקדנית בטן
טלפון
052-6393838

להרגיש את הקצב, להתמסר לצליליי העוּד והדרבוקה ולנוע ביחד עם כל הגוף. הריקוד שלי סוחף ומלהיב את הקהל עם המון חן וקסם אישי. אני מכינה לכל אירוע תכנית נפרדת בהתאם לאופי הקהל, לוח זמנים והעדפות הלקוח. בהופעותיי אני עושה שימוש באביזרי הריקוד המסורתיים של ריקודי הבטן, מוזיקה אוריינטלית איכותית ותלבושות מרהיבות.

Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4

רוקדת על הבמות הכי שוות

אני מופיעה על מיטב הבמות בארץ ובניהן: אמפי אשדוד, בית שמואל, תאטרון גבעתיים, תאטרון עכו, צוותא ועוד. אני רוקדת גם בהפקות ופסטיבלים גדולים: פסטיבל מספרי סיפורים עם יוסי אלפי, פסטיבל בינלאומי באילת, פסטיבל פרינג' מחול בחיפה, פסטיבל השוטקה הצועני, "משתה האבירים" בעכו העתיקה ועוד.

בנוסף, אני מופיעה גם בחו"ל לצד אומנים מפורסמים ובטלוויזיה. לאחרונה הדרכתי ריקוד בברוקלין בניו יורק ונבחרתי להופיע כרקדנית הבית של מסעדת "מיסט-לאונג'" בניו יורק. הופעתי לצד הזמר העיראקי המפורסם עיסאם ערבו ולצד אמנים רבים, וכן בערוץ 10, ערוץ 22 והערוץ הראשון.

ריקודי בטן טובים לכולם. נשים וגברים מפילים מחיצות ומתחברים לקסם המזרחי ביחד. ארגונים מובילים רבים הבינו את הפוטנציאל העשרה והעצמה הרב הטמון בריקודי בטן ומזמינים אותי להופעות וסדנאות ריקוד. ביניהם משטרת ישראל, הסוכנות היהודית, הסתדרות המורים, שופרסל, בזק, עיריית קריית ים ועוד.

הכירו את התוכנית שלי לימי הולדת

רוצים להפתיע את האורחים ואת חתן השמחה ? אני מבצעת כניסה מרשימה בליווי מוזיקה אוריינטלית מקפיצה ותלבושת צבעונית ומנצנצת. לאחר מכן אזמין את חתן השמחה למרכז הרחבה, האורחים יתאבזרו בצעיפים מרשרשים ונתחיל בחגיגת הריקודים.

  • ניתן לשדרג את האירוע בצירוף רקדנית נוספת, להקת רקדניות (מומלץ!) וכן דרבוקיסט
  • יש אפשרות להופיע בלבוש צנוע
  • הופעות וסדנאות ריקוד בכל הארץ

את החוויה הנהדרת של מוזיקה, קצב ותנועה האורחים שלכם לא ישכחו הרבה זמן. למידע נוסף על הופעות וסדנאות צרו איתי קשר עכשיו או השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

 רקדנית בטן

רקדנית בטן

רקדנית בטן

להזמנות צרו קשר >>

המלצות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *