מופע מחשמל של ריקודי בטן

מופע עם חשמל באוויר, תרתי משמע – כנפי ריקוד עם תאורת לד חכמה.

מופע ריקודי בטן הוא תמיד אירוע ססגוני ומרשים גם מעצם האופי האקזוטי שלו, וגם בזכות הלבוש האותנטי העליז והצבעוני. לא פעם רקדניות בטן מעצימות את ההתרגשות מהמופע באמצעות אביזרי ריקוד שונים דוגמת צעיפים קלילים מלאי קסם ומסתורין, מקל ריקוד שובב, כנפי איזיס אציליות, אביזר ראש עם נרות, שימוש בחרבות ואף נחשים.

בתקופה האחרונה טרנד חדש מוסיף חשמל למופעי הריקוד בעולם ולהופעות של ריקודי בטן בפרט. כנפי איזיס מיוחדות עם מערכת לדים בנויה בתוכה זוהרות בחושך בהתאמה לקצב הריקוד והופכות אותו לחוויה מיסטית וקסומה.

כנפי איזיס עם לדים חשמליים

האביזר החשמלי המדליק מהר מאוד הפך למבוקש. אומנם אפשר לנסות ולייצר כנפי ריקוד כאילה באופן עצמאי באמצעות נורות לד שאפשר לרכוש בכל חנות מוצרי חשמל בקרבת הבית. ואילו כיום לרשותן של רקדניות בטן עומד מבחר ענק של כנפיים חשמליות במגוון עיצובים וצבעים בחנויות אינטרנט עם משלוח לארץ.

כנפי ריקוד חשמליות משפרות את תכונותיהן כל הזמן ומציעות לרקדניות יותר ויותר אפשרויות. הן עשויות מחומרים קלים מאוד אשר עפים ויוצרים זרימה בזמן הריקוד. קיימת שליטה מלאה באמצעות המחשב על האפקטים, הצבעים והצבעוניות של התאורה וגם על הקצב שבו היא עובדת כדי להתאים באופו מושלם לריקוד.

סגור לתגובות.