חדשות ריקודי בטן

חדשות ואירועים מעולם ריקודי בטן בישראל ובעולם: פסטיבלים, סדנאות, לימודי ריקודי בטן והופעות.

סדנת ריקודי בטן למסיבת רווקות

כל מי שנדרשה לתכנן מסיבת רווקות לפחות פעם אחת בחייה יודעת שאחד האתגרים הגדולים ביותר, אם לא הגדול מכולם, הוא הרכבת התוכן לאירוע. בכל הקשור לסוגיות כמו אוכל, מוזיקה או מיקום, אפשר תמיד להגיע לפשרה בין כלל המשתתפות, והפרטים הללו נקבעים במשותף על פי הצבעה או מתוך התייחסות להעדפות הכלה. עם זאת, כאשר נדרשת החלטה בנושא הפעילות המרכזית של המסיבה, הוויכוחים מתחילים. אטרקציות שונות יכולות להתאים למסיבה מהסוג הזה, ולכל אחת יתרונות משלה, אבל בכל זאת נראה ששילובה של סדנת ריקודי בטן במסיבת רווקות באשר היא נותנת עוד דחיפה קטנה שהופכת את האירוע מעוד מסיבה שגרתית לחוויה מסעירה של מוזיקה, ריקודים ואנרגיות נפלאות.

סדנת ריקודי בטן למסיבת רווקות

מופע מחשמל של ריקודי בטן

מופע ריקודי בטן הוא תמיד אירוע ססגוני ומרשים גם מעצם האופי האקזוטי שלו, וגם בזכות הלבוש האותנטי העליז והצבעוני. לא פעם רקדניות בטן מעצימות את ההתרגשות מהמופע באמצעות אביזרי ריקוד שונים דוגמת צעיפים קלילים מלאי קסם ומסתורין, מקל ריקוד שובב, כנפי איזיס אציליות, אביזר ראש עם נרות, שימוש בחרבות ואף נחשים.

ריקוד מחשמל

כלה רוקדת ריקודי בטן

כלות רוקדות את ריקוד החתונה ודאי ראיתם לא פעם. לרוב מדובר בריקוד זוגי קלאסי עם החתן, יכול להיות עם תוספות לטיניות תוססות או רוקנרול מדליק. ואילו האם יצא לכם פעם לצפות בכלה שלפתע מופיעה במרכז רחבת הריקודים עם ריקוד החתונה שמבוסס על ריקודי בטן?
אז הבאנו לכם כמה סרטונים של כלות שרוקדות ריקודי בטן בחתונתן. יש שיגידו שזה מוזר ולא מתאים, או להפך מיוחד ומגניב. ומה אתם חושבים?

כלה רוקדת ריקודי בטן

מסיבת ריקודי בטן

כל מי שרוקדת בחוג לריקודי בטן באופן קבוע תסכים איתי – מסיבת ריקודי בטן היא הדובדבן שבקצפת, זריקת אנרגיה ושמחה שמחזיקה מעמד כמה חודשים טובים.
מפגש של נשים בגילאים שונים שמה שמאחד אותן זה האהבה למחול המזרחי לעתים נראה כמו סוג של כת סודית. הגברים אינם רשאים להיכנס. זה המקום בו מותר לנו הכל, לחשוף, לנענע ולענטז, ועדיף כמה שיותר. אם רק החברה בעבודה היו רואים!

מסיבת ריקודי בטן

ריקודי בטן בעכו

"ריקוד בריא" – כך קוראת לחוג ריקודי בטן קופת חולים מאוחדת שמעניקה עתה שירות חדש למבוטחים אשר מקנה הנחה על השתתפות בחוגים.

בדצמבר נפתחה קבוצת ריקודי בטן חדשה של מתחילות בעכו, עיר שמהווה סמל לדו קיום ובית חם של כל הקשור לתרבות הערבית, אולם משום מה לימודי ריקודי בטן בעכו לא צלחו לאחרונה ומזה יותר משנה כלל לא התקיימו חוגי המחול המזרחי בעיר.

ריקודי בטן בעכו

ריקודי בטן או מאמן כושר

נשים רבות מגלות הנאה רבה בלימודי ריקודי בטן או סגנונות שונים של הריקוד המזרחי. אך לא תמיד הן מודעות ליתרונות הרבים של הריקוד בפן הבריאותי.
בסוף שנות ה-1990 עלתה המודעות להבטים החיוביים של ריקודי בטן בעולם והשוק התמלא בקלטות וסרטי DVD של אימוני כושר המבוססים על ריקודי בטן. חוגי ריקודי בטן מלאו את לוחות החוגים של מועדוני הספורט ועד היום מהווים תחרות בלתי מבוטלת לשיעורי אירובי וזומבה.

ריקודי בטן או מאמן אישי

ריקודי בטן למסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא חגיגה מרגשת של נשים, חיבוק ענק של קרובות משפחה והחברות של הכלה. בערב הזה, רגע לפני שתלבש את שמלת הכלה, מותר הכל. אז יש כאלה שייקחו את זה למקום של "הפעם האחרונה" ויזמינו חשפן ויש כאלה שיבחרו למצוא את המקום הנשי, הסקסי והמשוחרר בתוך עצמן.

סדנת ריקודי בטן למסיבת רווקות

סדנה עם סיידי

סדנת סולו תופים עם סיידי מרקוארדט – פסטיבל הפנינה האוריינטלית 2013, עכו. סיידי נחשבת לאחת הרקדניות המאתגרות ביותר בייחוד בכל הקשור לסולו תופים. פסטיבל ריקודי בטן בינלאומי "הפנינה האוריינטלית" שהתקיים במאי 2013 בעכו כלל 3 סדנאות עם סיידי.

לימודי ריקודי בטן עם סיידי

פסטיבל ריקודי בטן חביבי יעני

פסטיבל ריקודי בטן חביבי יעני זכה לאהדה רבה של רקדני בטן בישראל. השנה חביבי יעני 4 יתקיים בין התאריכים 17-20 באוקטובר, 2013. כל שנה עשרות רקדניות ורקדני בטן מגיעים לפסטיבל חביבי יעני מכל רחבי ישראל כדי ללמד, להופיע וליהנות. אירועי הפסטיבל הפכו למסורת והם מציגים את המיטב בתחום ריקודי בטן בארץ.

פסטיבל ריקודי בטן חביבי יעני

42 סוגי שימי עם לילה ג'ובנה

סדנה של 42 סוגי שימי ו-1001 וריאציות עם מלכת השימי – לילה ג'ובנה. סדנה משולשת סוחפת של לילה ג'ובנה (גרמניה) לצלילי התיפוף של בעלה רולנד הפכה לאחת החוויות הבלתי נשכחות של פסטיבל ריקודי בטן הפנינה האוריינטלית 2013 בעכו. פורמט ייחודי ומקיף של הסדנה הנו פרי עבודת ניתוח וסיווג של סוגי השימי השונים עם התייחסות למקצבים וסגנונות הריקוד השונים, הקשר היסטורי וגאוגרפי, פירוק הטכניקה לגורמים, פיתוח מודעות ואבחנה בשרירי הגוף המופעלים בכל תנועה ותנועה.

סדנת שימי עם לילה ג'ובנה

פסטיבל ריקודי בטן "פנינה אוריינטלית"

פסטיבל ריקודי בטן "פנינה אוריינטלית" 2013 עבר לעכו. 100 סדנאות, 70 מורים מכל העולם, חמישה מופעים, תחרות עם פרסים שווים והמון שמחה וכיף. במהלך 3 ימי הפסטיבל המשתתפים יהנו מעשרות סדנאות של רקדי בטן מפורסמים מכל העולם ובראשם סיידי (Sadie Marquardt) שמגיע במיוחד מארה"ב.

פסטיבל ריקודי בטן בעכו

איך עושים שימי?

לימודי תנועות בסיסיות של ריקודי בטן: שימי ותנועות האגן.
עמודו יציב עם ברכיים כפופות, כפות הרגליים לרוחב האגן, הכניסו את הבטן התחתונה, התישרו והרימו את החזה. תישרו את הברך הימנית ותרימו צד ימין של האגן. ברך שמאל נשארת כפופה.

שימי - ריקודי בטן

פסטיבל Mediterranean Delight

פסטיבל "עונג ים תיכוני" 2013 או Mediterranean Delight מבית היוצר של אסי חסקל וסימונה גוזמן יתקיים בין התאריכים 6-10 ביוני 2013 במלון קלאב הוטל "לוטראקי" המשקיף על רצועת חוף ים יפיפייה של העיר לוטראקי שביוון.

ריקוד בלאדי

רקדני בטן לחתונה

חשבתם שרקדנית בטן זה תסריט מוכר וידוע מראש? יש לכם טעות. אפשר להזמין רקדנית בטן קלאסית שתרקוד 2-3 ריקודים – בלאדי, סולו תופים לצלילי השיר "חביב יא עיני" הנצחי. אבל מה עוד אפשר?

רקדנית בטן לחתונה

ריקוד בלאדי

סגנון ריקוד בלאדי מייצג מסורת עממית כפרית בעלת מקצב מזרח תיכוני. פירוש המילה "בלאדי" הוא "ילידים", "הארץ", "כפרי". סגנון הבלאדי כולל בתוכו ריקודים מצריים מסורתיים אך גם התפתחויות של השנים האחרונות בתחום הפופ ערבי. אם כי המונח מתייחס למבנה הבסיסי של קצב הבלאדי לצלילי הדרבוקה.

ריקוד בלאדי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *